Ζωντανή παράσταση σεξ by admin July 14, 2023 561 Όταν ήμουν 34 ετών έκανα το πιο άγριο σεξουαλικό πράγμα της ζωής μου… και έγινε δημόσια. Όταν μετακόμισα στη Χαβάη από το Τόκιο, ήμουν ελεύθερη. Ζούσα σε ένα πολυώροφο διαμέρισμα στο Γουαϊκίκι. Η πολυκατοικία μου ήταν γεμάτη από “χιονοπούλια” με μακροχρόνιες ενοικιάσεις διακοπών και τουρίστες χρονομεριστικής μίσθωσης. Μια μέρα είδα μια Γιαπωνέζα να αράζει στην πισίνα. Πιθανότατα Ιάπωνας πολίτης και όχι ντόπια κοπέλα, με βάση την εμφάνισή της και τον γενικότερο τρόπο που κινούνταν και ενεργούσε. Έτσι, ξεκίνησα μια συζήτηση στα ιαπωνικά και έμαθα ότι ήταν διαζευγμένη, ζούσε με δύο πολύ μικρούς γιους και εργαζόταν (παράνομα) στη Χονολουλού. Τα αγόρια της ήταν στο σχολείο, οπότε απολάμβανε λίγο προσωπικό χρόνο δίπλα στην πισίνα. Το όνομά της ήταν Shinko και ήταν πραγματικά μικροσκοπική. Είχε ύψος κάτω από 1,80 μ. και μπορεί να ζύγιζε 90 κιλά. Ομολόγησε σχεδόν αμέσως ότι δουλεύοντας δύο δουλειές γύρω από το σχολικό πρόγραμμα των αγοριών της σε συνδυασμό με τις ευθύνες της μητρότητας, δεν της άφηνε σχεδόν καθόλου χρόνο για τον εαυτό της και ότι πραγματικά της έλειπε το σεξ. Αυτή ήταν μια ασυνήθιστα προκλητική παραδοχή για μια Γιαπωνέζα. Της απάντησα: “Μπορώ να σε βοηθήσω σε αυτό, αν θέλεις”, με έναν τρόπο που αστειεύεται. Εκείνη απάντησε: “Είμαι ελεύθερη αυτή τη στιγμή”. Έτσι, φύγαμε από την πισίνα και επιστρέψαμε στο διαμέρισμά μου για το πολυπόθητο γαμήσι της. Το απολαύσαμε και οι δύο τόσο πολύ που έγινε κάτι συνηθισμένο όποτε είχε ελεύθερο χρόνο χωρίς τα παιδιά της. Ήταν πολύ ευγενική σε αυτό, πάντα μου τηλεφωνούσε πρώτα για να με ρωτήσει αν μπορούσε να έρθει. Σπάνια έλεγα όχι. Στην πραγματικότητα δεν έλεγα ποτέ “όχι”, εκτός αν είχα κάποια άλλη γυναίκα εκεί όταν τηλεφωνούσε. Ήταν τόσο μικρή που η καλύτερη θέση γι’ αυτήν ήταν να με καβαλήσει. Οποιαδήποτε άλλη στάση ένιωθε σαν να την έπνιγα ή να την συνέθλιβα, αλλά δεν φαινόταν να την πειράζει. Για να τη γαμήσω με το στυλ του σκύλου γονάτισε στο κρεβάτι μου και εγώ στάθηκα πίσω της. Αυτός έγινε ο τρόπος που συνήθως τελείωνε μέσα της, αφού καβάλησε το πρόσωπό μου και τον πούτσο μου για μερικούς δικούς της οργασμούς. Και τελείωνε πάλι δυνατά κάθε φορά που το έκανα. Ήταν ακόρεστη. Ήξερε ότι “έβγαινα” με μια τοπική “φίλη” που δούλευε σε μια διαφημιστική εταιρεία που συχνά μου έδινε ανεξάρτητη εργασία. Έβλεπα την GF μου κάποια βράδια και κάθε Σαββατοκύριακο. Πάντα συναντιόμασταν και κοιμόμασταν στο σπίτι της, οπότε δεν ήξερε τίποτα για τον Σίνκο. Έτσι, ο Σίνκο και εγώ γίναμε φίλοι γαμημένοι κατά τη διάρκεια της ημέρας, όπως επέτρεπε το πρόγραμμά της. Εργαζόμουν από το σπίτι ως ελεύθερος επαγγελματίας, οπότε μπορούσα να συναντιέμαι όποτε ήθελε τις καθημερινές. Δεν της ζήτησα ποτέ σεξ, απλά περίμενα τα τηλεφωνήματά της. Αυτές συνήθως ερχόντουσαν περίπου δύο φορές την εβδομάδα. Όταν έφτανε, πηγαίναμε κατευθείαν στο κρεβάτι και εκείνη τελείωνε τουλάχιστον μισή ντουζίνα φορές πριν από μένα. Το σεξ ήταν καλύτερο με τη Σίνκο από ό,τι με την GF μου, αλλά είχαμε ελάχιστα να συζητήσουμε. Και η Σίνκο άρχισε να ζητάει πολύ συγκεκριμένα άτακτα πράγματα που είχε σκεφτεί μεταξύ των επισκέψεων. Για παράδειγμα, της άρεσε να μου στρώνει το πρόσωπο ή τον πούτσο υπερυψωμένο ακριβώς πάνω από την επαφή, ενώ αυνανιζόταν μέχρι να αρχίσει να τελειώνει. Στο σημείο που άρχιζε ο οργασμός της, έριχνε αμέσως το μουνί της πάνω στο στόμα (ή τον πούτσο) μου την ίδια στιγμή που τελείωνε και τελείωνε με παλλόμενο μουνί βογκώντας δυνατά. Μου είπε ότι συχνά αυνανιζόταν με αυτή την ίδια φαντασίωση μεταξύ των επισκέψεών της στο σπίτι μου. Και το γαμήσι μαζί μου ενίσχυε τη φαντασία της όταν ήταν μόνη της. Σχεδόν πάντα τελείωνα με σκυλίσιο στυλ ή στο στόμα της. Της άρεσε να καταπίνει το σπέρμα μου και συχνά το ζητούσε αντί για σκυλίσιο. Μια μέρα μου είπε ότι πήρε ταξί το προηγούμενο βράδυ και ο οδηγός τη ρώτησε αν θα ήθελε να παρακολουθήσει ένα υπόγειο σεξ σόου. Υπέθεσε ότι ήταν Γιαπωνέζα τουρίστρια. Της είπε ότι “ήξερε ότι οι Ιάπωνες απολαμβάνουν αυτά τα υπόγεια (και παράνομα) σόου”. Ενώ δεν το κάνουν όλοι τους φυσικά, αλλά ήταν το μοναδικό κοινό για αυτά τα σόου. Αυτές οι μυστικές παραστάσεις άφηναν να τις παρακολουθήσουν μόνο Ιάπωνες υπήκοοι, επειδή οι καλλιτέχνες πίστευαν σωστά ότι οι Ιάπωνες επισκέπτες θα είχαν καλή συμπεριφορά και δεν θα ενημέρωναν ποτέ την αστυνομία για το τι είχαν δει. Οι οδηγοί ταξί έπαιρναν προμήθειες για την παράδοση των επισκεπτών σε αυτές τις παραστάσεις. Η Σίνκο είπε “όχι ευχαριστώ” για την προσφορά, αλλά στη συνέχεια με ρώτησε αν θα την ακολουθούσα σε μια τέτοια παράσταση. Δεν είχα ιδέα ότι τέτοιες παραστάσεις υπήρχαν καν στη Χονολουλού. Δεν είχα ακούσει ποτέ γι’ αυτές, αλλά σκέφτηκα ότι θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να τις παρακολουθήσω. Βρήκαμε εύκολα τον ίδιο ταξιτζή σε μια πιάτσα ταξί και με χαρά μας πήγε στην παράσταση. Ο θυρωρός δεν ήθελε να με αφήσει να μπω, αλλά ο Σίνκο τον έπεισε στα ιαπωνικά να το κάνει, επισημαίνοντας ότι ήμουν με μια γιαπωνέζα και το πιο κρίσιμο ήταν ότι αφού ήξερα την τοποθεσία (μια παλιά αποθήκη όχι μακριά από το Waikik) ήταν καλύτερα να με αφήσει να μπω παρά να με διώξει. Θα μπορούσα να τους καταγγείλω και να το κλείσω. Θα έπρεπε να βρουν νέα τοποθεσία. Έτσι, ο πορτιέρης πήρε τα χρήματά μου και απρόθυμα με χαιρέτησε. Υπήρχε μια πολύ μικρή σκηνή και μια μικρή σειρά από κερκίδες που μπορούσαν να φιλοξενήσουν ±20 άτομα. Όλοι Ιάπωνες. Ήταν σχεδόν γεμάτες, αλλά κανείς δεν ήταν στην πρώτη σειρά και έτσι πήραμε αυτές τις θέσεις. Η σκηνή είχε έναν στύλο στριπτίζ καθώς και ένα χαμηλό τραπέζι με ένα λεπτό μαξιλάρι στην κορυφή του. Αρκετοί καθρέφτες αποτελούσαν το σκηνικό της σκηνής. Ήταν αραιά και σκοτεινά, εκτός από τους προβολείς στη σκηνή. Η παράσταση ήταν μάλλον συνηθισμένη. Κυρίως στριπτιτζούδες που δούλευαν στον στύλο ενώ αυνανίζονταν μεταξύ τους με δονητές. Μετά βγήκε ένας πολύ καλογυμνασμένος μαύρος και άρχισε να γαμάει κάποιες από αυτές σε διάφορες παραμορφωμένες στάσεις. Το τέλος είχε μια κοπέλα ξαπλωμένη στο τραπέζι με το κεφάλι της να κρέμεται από την άκρη του. Ο μαύρος επιβήτορας την γαμούσε όρθιος και μετά μια σειρά από bodybuilder τύπους βγήκαν ένας ένας και στάθηκαν στο κεφάλι της. Τους ρούφηξε λίγο και μετά ο καθένας τους αυνανιζόταν μέχρι να τελειώσουν στο πρόσωπό της ενώ ο μαύρος συνέχιζε να τη γαμάει. Ήταν η πρώτη φορά που έμαθα τον όρο “bukkake”, ο οποίος, όπως μου εξήγησε ο Σίνκο, σήμαινε “πιτσιλισμένος”, αλλά προερχόταν από το μαγείρεμα και όχι από το σεξ. Μου είπε ότι υπήρχε ένα πιάτο που λεγόταν bukkake udon και σήμαινε νουντλς που πιτσιλίζονταν με διάφορα πράγματα. Στη συνέχεια, ένα από τα γυμνά κορίτσια του στύλου, που εκτελούσε και χρέη MC, ζήτησε εθελοντές — “ήθελε κάποιος άντρας από το κοινό να χύσει και στο πρόσωπό της;” Κανείς δεν προσφέρθηκε εθελοντικά. Έτσι, ο μεγάλος μαύρος άρχισε να τη γαμάει όλο και πιο δυνατά και πιο γρήγορα και τελικά βγήκε έξω για να επιδείξει το τεράστιο πουλί του στο κοινό. Πολλοί άνθρωποι λαχανιάστηκαν ή αναφώνησαν “sugoi!” (καταπληκτικό, σπουδαίο, τεράστιο). Πράγμα που όντως ήταν. Τότε ο MC ρώτησε αν κάποια από τις γυναίκες ήθελε να το αγγίξει. Μια Γιαπωνέζα σήκωσε το χέρι της και της έκαναν νόημα να κατέβει. Είμαι σίγουρη ότι ήταν μια τοπική Γιαπωνέζα Αμερικανίδα που είχε φυτευτεί στο πλήθος, επειδή δεν συμπεριφερόταν ούτε κινούνταν σαν Ιάπωνας υπήκοος. Η Σίνκο στράφηκε προς το μέρος μου και μου είπε: “Δεν είναι Γιαπωνέζα”. Είπα, “Το ξέρω”. Αυτή η εθελόντρια έπαιξε θέατρο ψεύτικου φόβου για να αγγίξει τον γιγαντιαίο πούτσο. Μετά από ένα παρατεταμένο σχεδόν-αλλά-όχι ακριβώς-άγγιγμα το έπιασε ξαφνικά με μια ψεύτικη κραυγή. Στη συνέχεια τύλιξε και τα δύο χέρια γύρω του όπως θα έκανε κανείς όταν κρατάει ένα ρόπαλο του μπέιζμπολ, μόνο και μόνο για να δείξει πόσο μεγάλος ήταν. Μετά άρχισε να τον παίζει. Έπεσε στα γόνατα για να βλέπει καλύτερα το έργο της. Ήταν φανερό σε όλους εκτός από τους πιο αφελείς ότι είχε φυτευτεί στο κοινό. Στη συνέχεια τον πήρε στο στόμα της. Φυτευτή ή όχι, αυτό ήταν ένα μάλλον εντυπωσιακό κατόρθωμα. Το φινάλε ήταν ότι ο MC ήρθε και άρχισε να τον παίζει, ενώ το ψεύτικο “μέλος του κοινού” απλώς έγλειφε και ρουφούσε το κεφάλι. Τελικά άνοιξε το στόμα της σαν πουλάκι που περιμένει να τραφεί, καθώς ο MC έπαιρνε τον μεγάλο άντρα μέχρι τέλους με αυτόν να εκτοξεύει το φορτίο του στη γλώσσα της για να το δουν όλοι. Και οι δύο έφυγαν από τη σκηνή. Τέλος, ο MC είπε στο κοινό “Τελευταία ευκαιρία, θέλει κανείς άλλος να εμφανιστεί;”. Είπα στον Shinko, “γαμάμε καλύτερα από αυτό” και σήκωσα το χέρι μου. Πριν φύγουμε από το σπίτι μου ο Shinko και εγώ ήπιαμε ένα κοκτέιλ (εγώ ήπια αρκετά) και κάποια άλλα πράγματα. Έτσι ήμασταν γεμάτοι από χημικό θάρρος. Η MC κοιτούσε σοκαρισμένη και η έκφρασή της έλεγε “αυτό δεν συμβαίνει ποτέ”. Τώρα τι κάνουμε αναρωτήθηκα; Είπα στον Σίνκο ας τους δείξουμε πώς γαμιόμαστε συνήθως. Είπε “εντάξει” και δεν φαινόταν καθόλου νευρική. Νομίζω ότι ήταν κάπως περήφανη που έδειχνε στους συμπατριώτες της Ιάπωνες (και γυναίκες) ότι γαμούσε έναν λευκό. Και για κάποιο λόγο ήμουν πρόθυμος να κάνω κάτι μπροστά σε Ιάπωνες που δεν θα έκανα ΠΟΤΕ αν επρόκειτο για αμερικανικό κοινό. Ανεβήκαμε στη σκηνή και γδυθήκαμε. Σήκωσα τη Σίνκο όπως θα σήκωνε κανείς ένα μικρό παιδί. Και τα δύο χέρια στη μέση της με εκείνη να με κοιτάζει και μετά της είπα να “πηδήξει” καθώς την σήκωνα. Τελικά στάθηκε πάνω στο τραπέζι. Κάθισα στην άκρη, ξάπλωσα και γλίστρησα ανάμεσα στα πόδια της, καθώς στεκόταν από πάνω μου Διάβασε την ιδέα που είχα στο μυαλό μου, κάθισε οκλαδόν και με καβάλησε στο πρόσωπό μου, όπως έκανε πάντα στο σπίτι. Άρχισε να αυνανίζεται μανιωδώς από πάνω μου ενώ μου έδειχνε το μουνί της. Ακριβώς όπως στο σπίτι. Προσπάθησα να σηκώσω το κεφάλι μου σαν να προσπαθούσα απεγνωσμένα να τη γλείψω. Ακριβώς όπως στο σπίτι. Κάποιες γυναίκες στο πλήθος χασκογελούσαν με την προσπάθειά μου να φτάσω στο μουνί της, καθώς το κρατούσε ακριβώς εκτός εμβέλειας. Ακούγοντας την ενθάρρυνση των γυναικών για την κυριαρχία και τον έλεγχό της, η Σίνκο άρχισε να τελειώνει. Καθώς το έκανε, κάθισε δυνατά πάνω στο πρόσωπό μου και φώναξε “Iku! Iku!” (Φεύγω!) Οι Γιαπωνέζες το λένε συχνά αυτό κατά τη διάρκεια του οργασμού. Εμείς λέμε “έρχομαι” οι Γιαπωνέζες λένε “φεύγω” και μου είπαν ότι μάλλον ποιητικά υπονοεί “πηγαίνω στον παράδεισο”. Μια γυναίκα στο πλήθος βογκούσε δυνατά όταν η Σίνκο τελείωσε, σαν να συμμεριζόταν την απελευθέρωση της ηδονής της. Νομίζω ότι οι γυναίκες στο κοινό πιθανόν να τους άρεσε να βλέπουν μια άλλη γυναίκα να τελειώνει περισσότερο από το να βλέπουν έναν άνδρα να τελειώνει στο πρόσωπό της. Η Σίνκο έφτασε πίσω και άρχισε να μου τον παίζει ενώ καθόταν στο πρόσωπό μου. Την έσπρωξα σαν να της πρότεινα να καθίσει πάνω της. Κατάλαβε το υπονοούμενο, γλίστρησε προς τα πίσω και άρχισε να με καβαλάει σαν ποδήλατο. Την άφησα να με γαμήσει για λίγο και μετά κάθισα όρθιος ενώ στηριζόμουν στα χέρια μου για να στηριχτώ. Η Σίνκο ήταν πολύ ευλύγιστη και έτσι μπόρεσε να μετακινήσει σιγά σιγά τα πόδια της από μια θέση που τα καμάρωνε σε μια θέση που τα τύλιγε γύρω μου καθώς καθόμουν πιο όρθιος. Ακριβώς όπως έκανε και στο σπίτι. Τύλιξα τα χέρια μου γύρω της και κάπως άκομψα να γλιστρήσω στην άκρη του τραπεζιού. Τα πόδια μου ήταν τώρα στο πάτωμα και τα πόδια της Σίνκο ήταν τυλιγμένα γύρω μου με τον πούτσο μου ακόμα μέσα της. Σηκώθηκα και απομακρύνθηκα από το τραπέζι με τη Σίνκο να είναι κολλημένη πάνω μου. Κάποιος από το ακροατήριο λαχανιάστηκε με αυτή την μάλλον γυμναστική πόζα. Ίσως φοβήθηκαν ότι θα έπεφτα ή ότι η Σίνκο θα έσπαγε τον πούτσο μου. Δεν ανησυχούσα γι’ αυτό, καθώς είχαμε πηδηχτεί όρθιοι έτσι πολλές φορές στο παρελθόν. Περπάτησα από την άκρη του τραπεζιού προς την πλευρά που κοιτούσε το κοινό με τη Σίνκο ακόμα καρφωμένη στον πούτσο μου. Η Σίνκο είχε πλέον την πλάτη της στο κοινό. Εγώ ήμουν κατά κάποιο τρόπο μισοκαθισμένος στην άκρη του τραπεζιού, ώστε να μπορώ να γείρω προς τα πίσω και να την πάρω μαζί μου. Αυτό έδινε στους ανθρώπους στις μπροστινές σειρές μια οπτική επαφή με τον κώλο και το μουνί της Σίνκο καθώς γαμιόμασταν. Κρατιόταν σφιχτά πάνω μου και προσπαθούσε να ανεβοκατεβάζει όσο καλύτερα μπορούσε. Ήταν ακόμα σε φάση που το έπαιρνε. Ακόμα αχόρταγη, ακόμα και μπροστά στο κοινό. Ένα κοινό που είχαμε ξεχάσει και οι δύο. Για το δικό μας φινάλε στάθηκα και πάλι όρθιος. Γύρισα έτσι ώστε οι δεξιές μας πλευρές να κοιτάζουν το κοινό και στη συνέχεια, ενώ κρατούσα το κάτω μέρος της πλάτης της Σίνκο και με τα δύο χέρια, την έγειρα λίγο προς τα πίσω ώστε να προσκολλάται σε μένα με τα χέρια τεντωμένα και όχι να με αγκαλιάζει σώμα με σώμα. Με τα χέρια μου τώρα κυρίως κάτω από τα κωλομάγουλά της την τράβηξα μέσα μου καθώς την έσπρωχνα μέσα μου. Την γαμούσα άγρια ενώ στεκόμουν όρθιος. Αυτό ήταν δυνατό για μένα μόνο επειδή είχε το μέγεθος ενός μεγάλου παιδιού. Άρχισε να τελειώνει ξανά (κάτι που δεν είχε κάνει ποτέ σε αυτή τη στάση στο σπίτι). Αυτό με εξιτάρισε τόσο πολύ που έχυσα κι εγώ… γρυλίζοντας δυνατά καθώς ούρλιαζε “Iku” για άλλη μια φορά επανειλημμένα. Κάποιοι άνθρωποι στο κοινό χειροκρότησαν αφού η MC χτύπησε τα χέρια της για να τους υποκινήσει. Την σήκωσα για να μπορέσει να απεμπλακεί χωρίς να πληγώσει τον πούτσο μου και στη συνέχεια την έβαλα κάτω. Τώρα μάλλον αμήχανα μαζέψαμε τα ρούχα μας και τρέξαμε στο πίσω μέρος της σκηνής για να ντυθούμε. Στη συνέχεια επιστρέψαμε μάλλον ανόητα στις θέσεις μας επειδή δεν ξέραμε τι άλλο να κάνουμε. Ο MC είπε ότι η παράσταση είχε τελειώσει. Καθώς βγαίναμε, κάποιοι άλλοι θεατές μας είπαν “ευχαριστώ” νομίζοντας ότι ήμασταν κι εμείς φυτεμένοι στο κοινό. Ο Shinko χαμογέλασε και είπε “παρακαλώ” στα ιαπωνικά. Ήμουν τόσο ενθουσιασμένη που έπαιξα μπροστά σε κόσμο που ήλπιζα ότι ο MC θα μας καλούσε να επιστρέψουμε και να το ξανακάνουμε. Ίσως για πληρωμή. Αλλά αυτή η πρόσκληση δεν έγινε. Δυστυχώς. Αν θέλετε να γνωρίσετε γυναίκες για να περάσετε καυτές νύχτες μαζί τους, δείτε τις erotikes aggelies μας. ΠΑΡΕ ΜΕ ΤΩΡΑ previous post Ελένη και Άλεξ σε διακοπές next post Μήνας του μέλιτος ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Μήνας του μέλιτος Ελένη και Άλεξ σε διακοπές Αναμνήσεις: αλλάζοντας στο σπίτι της αδερφής της Analie Η γυναίκα μου η ζωή μου Στον κώλο μου: Μια Φαντασίωση Τα οφέλη της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης Δροσερή καλοκαιρινή βόλτα Παίρνοντας ρίσκο Μέρος 2ο Παίρνοντας ρίσκο Μέρος 1ο